poniedziałek, 17 lutego 2014

#01. Pierwsze spotkanie ;p

Konnichi-wa minna! Watashi-wa Ebua desu.
          (Witam wszystkich. Nazywam się Ewa.)
Ten blog został przeniesiony z adresu keikojaponka.blogspot.com z powodu jakiegoś ''złośliwego oprogramowania''.
Jestem zakręconą na swój sposób nastolatką mającą fioła na punkcie Japonii i wszystkim co z tym związane, m.in. anime&mangą. Jeśli chodzi o rodzaj muzyki to sama nie wiem.. ale raczej stawia na rock i metal - czyli muzyka ciężka ;R.
 Na tym blogu będę pisała głównie o Japonii, anime aktualnie przeze mnie oglądanym, rzaaadko-moich wycieczkach. Będę również zamieszczała wiele recenzji. To chyba tyle ode mnie ;T, na razie nic ''mądrego'' o mnie nie przychodzi mi do głowy;I.
>>><<<
Cytat na dziś:
,,To co masz zrobić dziś-zrób jutro,,
>>><<<
Żeby nie było pusto wstawie kilka obrazków:




















 Sayonara! - Karkarmarka-chan ;P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz