niedziela, 2 marca 2014

#06. Azjatyckie fryzury

 Ohayo! Ten post będzie dotyczył azjatyckiego uczesania. Grafiki w powiększeniu będą bardzo niewyraźne, ale teraz są w miarę ok. Te fryzurki wg. mnie pasują do stylu lolita, o którym zamieszczę wpis, za 2 tygodnie, lub jak mi się uda to za tydzień. Do niedzieli na blogu pojawi się recenzja Naruto. Wracając do fryzurek, to naprawdę przepraszam za jakość, ale innych nie mogłam znaleźć. Nie muszę wam chyba mówić, że obrazki poniżej? ;p

Oczywiście nie ma tutaj wszystkich grafik jakie znalazłam, wstawiłam tylko te, które według mnie są najlepsze. Jakbym umieściła wszystkie możliwe grafiki to by to już nie był blog, ale przypadkowa strona z dużą ilością obrazków o podobnej tematyce ;p
>>><<<
Fryzury bardzo mi się podobają, makijaż troszkę mniej. Azjatki są bardzo ''urocze'' i niepotrzebnie psują to mocnym makijażem. Według mnie powinny nakładać trochę różu, błyszczyk i ewentualnie kredkę. Nic więcej. O makijażu też wstawię wpis, ale już nie dzisiaj, ponieważ mam jakąś infekcję gardła, czy coś tam i jadę do lekarza ;p.




To tyle. Mam nadzięję, że spodobało się.
Karkarmarka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz